Noniin. Jo pitkään olen suunnitellut avaavani oman blogin minne kirjoitella ajatuksia silloin tällöin. Nyt se sitten on tapahtunut ja toivon että myös saan aikaiseksi kirjoitella.

Ehkä alkuun kirjoitan jotain itsestäni. Kuka minä olen.

Olen matkamies
Kyselijä,
tien etsijä,
En koskaan täyskin tiedä mistä tulen tai minne menen.
Yleensä olen eksyksissä
Vihainen
hämmentynyt
Enkä koskaan ole varma muusta

kuin kaiken epävarmuudesta.

Silti tiedän totuuden,
suuren salaisuuden
joka täyttää rintani.
Minä uskon rakkauteen
ja toivoon
ja iankaikkisuuteen.
Uskon Jumalaan

sillä muuta en voisi.

Sillä mitä maailma olisi
ilman rakkautta,
toivoa
ja Jumalaa, joka on kaiken lähde.

Tyhjä ja merkityksetön.
Jos todella tyhjyydestä alkaisimme ja sinne palaisimme,
olisiko mieltä ihmisen vaivalloisessa elämässä?

Uskon, koska se on ihmiskunnan ainoa toivo.